Post by viedicasarci on Mar 16, 2022 0:44:57 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Der DEUTSCH PERFEKT TRAINER ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Der DEUTSCH PERFEKT TRAINER IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser for mange gull ▞▞▞
▞▞▞ Der DEUTSCH PERFEKT TRAINER 2022 version ▞▞▞
Flott. Denne appen er imidlertid ikke for absolutte nybegynnere.
Der DEUTSCH PERFEKT TRAINER Educație tqv
Elsker det! Jeg har ingen problemer med appen. Jeg leser en historie hver dag, og den hjelper virkelig! Det eneste jeg vil se er at du kan lagre historiene du liker. Fordi jeg synes det er litt trist at historiene er borte etter at du har lest dem.
Der DEUTSCH PERFEKT TRAINER Istruzione abri
Учить Английские Слова Təhsil wabd
Kjæresten min hjalp meg med noen forvirringer jeg har med studiet i tysk språk, og han sendte meg en lenke om forskningen hans. Da jeg klikket på linken, ble jeg rutet til en app på playstore, så jeg lastet den ned umiddelbart. Jeg registrerte meg og fant denne appen veldig interessant og nyttig for meg. Tommelen opp til den beste gratisappen noensinne! Så glad for å ha funnet dette. Nå kan jeg øve mer på å snakke og lære nye ord. Jeg anbefaler virkelig.
Sehr nützlich für Anfänger! Super enkelt til bedienen!
Denne appen er helt fantastisk 😍
Det er en veldig god app. Bare ikke for nybegynnere.
Sehr schön!!! Ich liebe diese App, Vielen Dank!!
Vielen Dank für diese tolle App. Das hat mir sehr gefallen. 👍👍😊❤
Denne appen er det jeg trengte, takk!
Denne appen inneholder en frawd: denne appen tilhører spotlight verlag, en utgiver i münchen. de har et tilbud på appen som bevisst demper prisen, når du aksepterer tilbudet, er du bundet juridisk. de sender trusselbrev og øker prisen hver gang. Så truer de i en rettssak mot meg. Dette søksmålet kan forby en person å reise inn i Tyskland OG EU-landene i fremtiden. Så prisen & forholdene er skjult slik at de lett blir oversett, og det er slik de fanger deg.
Sehr gut
Es ist toll, wenn man schon ein Bisschen Deutsch gelernt hat. Könnte jemand mir erzählen, for welches CEFR-nivå er denne appen?
Kul app, fine øvelser
Jeg brukte denne appen i et år og syntes den var flott, men den har ikke fungert på et par uker, jeg kan ikke engang åpne den.
En god app med noen små funksjonsproblemer. Prøvde å kontakte support, men de fortalte meg bokstavelig talt at de ikke har tilgang til appen? Ikke sikker på hvordan det fungerer...
Ikke syng for noen av dette selskapet. De bruker triks med gratisversjon for å registrere deg for abo. Super frekk kundeservice. Bedre å unngå.
Virkelig fin, veldig enkel og morsom måte å lære på
Super👍 Når vi har fullført et tema, er det ingen måte å finne det igjen.
Sehr gut!
Sannsynligvis den eneste appen jeg vet om for å forklare grammatiske aspekter for å lære å snakke mer korrekt, og samtidig ikke oversvømmet med annonser. Imidlertid må den dårlige UI-funksjonaliteten ved å rulle ned og ved et uhell velge feil svar endres.
Det vil ikke starte. Kun hvit skjerm. Jeg venter på oppdatering og så prøver jeg igjen.