Post by viedicasarci on Mar 16, 2022 0:23:48 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ NovelCat-Read \u0026 Write Stories ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ NovelCat-Read \u0026 Write Stories IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snydekode for uendelige penge ▞▞▞
▞▞▞ NovelCat-Read \u0026 Write Stories 2022 version ▞▞▞
Jeg kan godt lide denne app, jeg kan låse op for kapitlerne i bulk på grund af de gratis kuponer fra daglig check-in og daglig læsning, plus de gratis kuponer fra annoncerne. Dette er meget bedre end den anden app, jeg bruger. Jeg er spændt på at blive færdig med de færdige romaner. Mere kraft Roman Cat!
Seterra Geography 教育 hbou
Latterligt dyrt, jeg gider ikke betale, hvis jeg virkelig er opslugt af historien, men episoderne er virkelig lange og møntprisen er sindssyg! Hvorfor kan man ikke bare sætte annoncer her og der, jeg tror ikke folk ville give ballade for annoncer, hvis man har billigere mønter.
Tilsyneladende er selv gratis læsninger ikke gratis. Du kan få gratis billetter, men historierne vil gerne have, at mønter fortsætter, så jeg ved ikke, hvor gode billetterne er. Jeg har stadig 4 timer, som jeg skal kunne læse en tilbudt gratis historie, men nu er det krævende, at jeg betaler for at fortsætte. Dette er ekstremt dårlig forretningspraksis.
Fantastisk læsning, der altid vil have mere og mere. Disse giver dig stor indsigt i, hvad der sker omkring dig dagligt. Den kærlighed, som mennesker deler til den naturlige og den overnaturlige verden. Dette er meget interesseret, hvem alt blander sammen. Læsning af disse anderledes romaner åbner dit øje for alle forskellige slags muligheder for kærlighed, omsorgsfuldt venskab mellem dyr, mennesker og overnaturlige verdener, kærlighed har ingen grænser eller grænser. Menneskeheden er så mange talentfulde, at de har denne unikke måde at kommunikere alle på
Der er 164 kapitler i denne bog, jeg er på kapitel 57, og det har allerede kostet mig 10,00 £. Jeg er alt for at støtte kommende talenter, men 25,00 £ at læse en bog er en smule overdreven, især når du kan downloade biblioteket app og læse bøger gratis, men jeg vælger at betale for apps til at understøtte kommende forfattere. Jeg føler, at NovelCat er den dyreste læseapp på min telefon. Jeg håber, at zara ender med issac, da forholdet til Nicolas ikke er mere end hjemlig kontrol med misbrug.
Jeg anbefaler ikke denne app, den er for dyr. Jeg har læst en bog og har allerede brugt omkring $30,00, og jeg er ikke engang færdig med at læse den. Jeg kan godt lide historierne, ville bare ønske, det ikke var så dyrt.
Historierne er meget flotte og fængslende, men der er for mange grammatikfejl, og mønter til at åbne endnu et kapitel er i overkanten, jeg synes, dette bør gennemgås for at opmuntre læserne.
Det gratis kapitel er meget langt og detaljeret, det er derfor, jeg tror, at historierne kan have deres potentiale og begynde at købe for at læse mere, men når du betaler eller bruger værdikupon, bliver historien kortere og ingen begivenheder f.eks. "vågn op, ting, børst tænderne og hør nogen banke på døren i slutningen af kapitel(wth)". Jeg spekulerer på, hvorfor er det, når det er gratis, det er meget rart, men når du har betalt, giver de dig skøre kapitler. For at opsummere det hele har historien f 1798 kapitler!!! Så nej tak afinstaller app
Jeg har lige downloadet appen og indtil videre er den rigtig god – historien jeg læser er velskrevet
Historierne er smukke, men det er så irriterende, at det ikke er afsluttet. Når læseren bliver så interesseret. De vil bede om penge. Meget irriterende. Jeg tror bare, jeg bliver ved med de andre læseapps
Jeg læste min første bog uden problemer. De prøvede 3 andre, efter at jeg havde læst de gratis kapitler og ventet en uge på, at flere kapitler kommer tilgængelige, er jeg færdig med denne app.Jeg brugte endda penge på at få flere mønter for at gå videre til næste kapitel, selvom det viste, at jeg havde masser af mønter og kuponer. Sig ikke, at støttepersonen vil hjælpe, det er et grin. De beder dig vente, og de vil forsøge at få forfatterens til at skrive flere kapitler. Jeg har ventet længe nok på at læse mere.
bøgerne er alle interessante, men et forslag tak!!! udgiv den ikke, medmindre historien/romanen er færdig. Det er uretfærdigt over for din læser, især dem, der købte mønterne for at låse op for bext-kapitlet. Og vær opmærksom på, at gyldigheden af de købte mønter kun er 1 måned. Kan du fuldføre din nover før mønternes udløb?
Appen er så irriterende, hvordan kan redaktøren uploade ufuldstændige romaner, man skal betale kapitelvis bare for at indse, at romanen er ufuldstændig og skal vente i dagevis på uploads af fortsættelse og igen for at vente på balancekapitlerne. Tempoet og flowet i historien går i vasken. Jeg har ikke færdiggjort én roman, men ventet tre gange på uploads og ved ikke, hvor mange flere der skal gå, viser sig at være en meget meget dyr affære, når man tager hensyn til både penge og tid investeret med utilfredsstillende resultater.
NovelCat-Read & Write Stories Livres et références phuk
Jeg elsker appen, da jeg downloadede den, senere fandt jeg ud af, at jeg ikke kan læse bogen, jeg blev nostalgisk til, efter at den blev opdateret, jeg sendte utallige feedback til dem, men de gav mig ikke nogen rimelig forklaring og bad mig læse andre bøger, hvilket er kedeligt. Jeg kan ikke læse de bøger, jeg elsker som Håret, milliardærmor og co.
Elsker historierne, ville kun ønske det var nemmere at låse kapitler op. De er så ked af det! Det er ekstremt frustrerende, at hvert kapitel koster så meget, når nogle kun er på 2 sider.
Historierne i denne app er gode. De fleste af dem er lange, og det er trist at sige, at det er dyrt. Jeg har ikke afsluttet en eneste bog, for efterhånden som du læste videre, blev omkostningerne også højere 🙁 det er ikke det værd at bruge meget på et kapitel, da det kun har en kort opdatering. håber dette kan afhjælpes.
Appen er god, men alt for dyr til at holde dine forfattere i gang. En bog, jeg læser, stoppede. Ingen opdateringer i lang tid. Kan ikke blive ved med at læse nye romaner, der aldrig bliver færdige og vente på nye kapitler.
Historien var god, men grammatikken er dårlig. Korrekturlæseren bør opdage alle fejlene, foretage ændringer, før den lægges op. Oven i det, som nogle kommentatorer har nævnt, er omkostningerne for hvert kapitel ret dyre, og hvert kapitel er kort. At færdiggøre hele bogen kan koste dig meget.
Nogle af bøgerne er meget interessante, og spændingen er stor. Som "Min mand varmer sengen". Men historien om "my Lord my Domineering CEO President" var meget skuffende. Oversættelsen var meget dårlig, mange fejl i navne, forvirring i brugen af udtale. Og twisten i hovedpersonernes historie smed mig bare af og fik mig til at stoppe med at læse. Det vil jeg ikke anbefale til nogen. Det er en talje af penge. Historierne er unødvendigt for lange.
Du kan forbedre denne app ved at tilføje et tema. Jeg kunne nemt få anstrengte øjne. Det var en fantastisk app, men jeg er bare ikke tilfreds med temaindstillingen i den. Du bør sætte sort tema eller dæmpet tema, så læsere, der har samme problem med mig, kan læse det roligt
FOR DYRT! Du kan få en bestseller for langt mindre, end det koster at prøve at læse hele romanen fuldstændigt på denne app. Hent Kindle-bøger. Mange er gratis. Giv venligst ikke den undskyldning, at det tilskynder forfatterne til at fortsætte med at bidrage med deres værker. Jeg tror, at appen skal oplades for hele romanen, og så kan du bestemme, om du vil købe den eller ej. Jeg sagde op efter den første betaling. Jeg tænkte på ordsproget et "fjol og hans penge skilles snart", og jeg er ikke et fjols!
Bøger har et udseende af grammatiske fejl. De fleste har samme plot. Når du begynder at betale for kapitlerne, bliver de kortere. Der er en bonus for at tjekke ind i 7 på hinanden følgende dage, og på en eller anden måde fungerer det ikke, det genstarter automatisk, så jeg aldrig kan nå de 7 dage. Dårlig
På min første historie, og jeg har allerede brugt penge på at blive ved med at læse. Men nu skal jeg bruge mere, hvilket jeg ikke kan blive ved med, så jeg sletter appen nu, inden jeg bliver suget mere til mig. Har måder, hvorpå du kan tjene billetter, men indtil videre er disse billetter ubrugelige, når det kommer til at købe læsetid. 3 stjerner, fordi historien, jeg læser, selvfølgelig virker ret god.
Denne app er dyr at læse bøger. Du skal hele tiden købe mønter. Ikke meget gratis mønter givet
Mine købte mønter blev ikke krediteret.
Denne app har nogle gode historier. DOG.... selv for en app til at betale for at læse... denne er MEGET dyr, og alle bøgerne er på 500 til 1.700 kapitler! Jeg brugte næsten $100 på at prøve at læse en bog her, og jeg var kun halvvejs igennem den! Jeg er en ivrig læser, jeg har 6 af disse apps, men jeg afinstallerer denne app, og jeg vil aldrig spilde mine penge her igen! Latterlig!
Selvom historielinjer generelt er gode, er nogle oversættelser dårlige, og det er en meget dyr måde at læse en bog på, uden at vide hvor mange kapitler der kommer. Det ville være bedre at købe bogen som helhed på forhånd i stedet for. Det kan være frustrerende at vente på, at et kapitel opdateres hver dag, når du bare vil læse.
Gode apps og historier eneste problem er, at i nogle romaner er der nogle oversættelsesfejl som i nogle romaner, sådan at der skulle 'hende' i stedet for 'hans' betegne kvindelige MC i den seneste roman, jeg læser.
I er tyve. Folk uden penge bruger vouchers rigtigt, jeg var i stand til at spare indtil 244 vouchers, men så snart jeg var klar til at læse en bog, fik I alle mine vouchers hvorfor? er det, fordi vi ikke køber, er vi afhængige af de kuponer, vi modtager fra annoncer og daglige læsninger. Det er ikke fair, det er kun penge, I holder af. Tænk ikke på andre. Helt ærligt, dine bøger er fantastiske, men dine mønter og kuponer er for dyre. Til alle dem, jeg vil downloade denne app, lad være. De er tyve.
NovelCat-Read & Write Stories Книги и справочници sjn
NovelCat-Read & Write Stories کتابیں اور حوالہ mgy
NovelCat-Read & Write Stories Books & Reference bkxk
Jeg kan godt lide appen, men jeg er lige så skuffet, da dine opladningssatser er for høje! Meget dyrt, hvordan kan en blød kopi af en historie på en app være 500,00 Kshs værd (US $5) DETTE ER FOR MANGE PENGE TIL EN ALMINDELIG MAND!
NovelCat-Read & Write Stories Kitab və Arayış dyfv
Historier var bare Wow. men det er dyrt. Vi skal kun læse 1 eller 2 kapitler om dagen, og det er fuldstændig frustrerende. Desuden kan vi ikke købe nogen mønter. Nogle kapitler har brug for 499 mønter for at låse op, og det er umuligt for os at låse op.
Historierne er meget interessante og godt konceptualiseret. I det øjeblik du læser det, vil du blive opfordret til at læse mere på grund af spænding og andre mysterier. Men så blev grammatikken ikke gennemgået, og kapitlerne er meget korte, så du skal betale mere!
Historierne er gode, og jeg nyder altid at læse dem, men spændingen er simpelthen for meget, selvom jeg godt ved, at der ikke er noget gratis måltid, men lad være med at overdrive det også.
Det stod her, at du til enhver tid kan opsige dit abonnement, men jeg kan ikke se, hvor og hvordan jeg opsiger mit abonnement
Historier er dyre, fuldstændige, udstrakte og for mange fejl. En historie har 1500 kapitler, hvert kapitel koster ca. 25 mønter..hvilket vil være 37.500 mønter..hvilket er ca. 85-90$...n oven i købet er historien stadig ufuldstændig. Selvom historierne er gode, skal du bare lade os gætte, hvad det næste er, og blive ved med at bruge penge på historier.
Jeg kan godt lide appen og historierne, men jeg synes, du skal give flere annoncer for at få flere mønter, og samtidig vil du også få mange læsere. Dette vil være en stor hjælp mindst 10 annoncer om dagen vil være godt nok for en læser til at læse lang tid på en dag!
Jeg elsker at læse her, men problemet er, at det er for dyrt. Jeg håber, du overvejer at have et månedligt abonnement i stedet for at købe mønter med en udgift på 30 til 34 mønter pr. kapitel. Giver 3 stjerner, da oversættelserne til navnene er på engelsk, hvilket gør det nemmere at huske.
Historier er gode, men kapitlerne bliver dyre, hver gang du låser op. Jeg vil gerne foreslå, at du bør vælge at se annoncer for at låse kapitler op, fordi alle har penge til at købe dine så dyre romaner.
Det er en fantastisk app, men det engelske kunne være bedre, men det kunne være værre! Jeg er sikker på, at du vil elske denne app. Det er en kinesisk app, så det engelske er ikke det bedste, men historierne er fantastiske! Hvis du installerer det, så sørg for at læse denne bog kaldet Præsidentens Super Bodyguard, okay? Vi kan begynde at købe de næste kapitler med de daglige kuponer, de giver dig. Det er sjovt, jeg lover.
Jeg elsker disse apps, men nogle af bøgerne er ikke færdige eller for langsomme til at opdatere kapitler nogle overgange af bøger er dårlige, men det er stadig gode apps 😊
Historierne er ret gode, men problemet, jeg står over for, er, at jeg ikke er i stand til at gøre krav på 100 gratis ædelstene for at læse nye historier og også juletilbuddene om at købe mønter til nedsat pris. Fanerne åbner slet ikke i appen. Jeg bliver omdirigeret til en tom side. Problemet har eksisteret i lang tid. Jeg troede, at fejlen ville blive løst før, da den ikke er blevet taget hånd om indtil nu. bedes du løse problemet snarest. Med venlig hilsen
Irriterende, min oplevelse var Irriterende! Forfatter til bogen i Forsøg på at læse, er tydeligvis en 15-årig senblomster, der stadig venter på, at puberteten udvikler sig til kvindelighed....draaaaags ved og ved, i bund og grund gentager det samme scenarie igen og igen....måtte købe mønter 3 gange på en dag, og ville have mig til at købe mere...Det er latterligt! Et lille køb er forståeligt, men disse mennesker vil bogstaveligt talt have løn for dette affald!! Få ægte (job foreslår jeg..!) AFINSTALLERET!! (2☆ er en fejl, NEJ ☆ er givet!!
Kære NovelCat, undskyld min sarkasme. Jeg kunne dog ikke dy mig efter at have set den kære læser bede mig om at betale. Jeg har bemærket et par ting, der gør din app ufortjent. Alene stave- og tegnsætningsfejlene er astronomiske. Hvordan kan "du" med rette bede dine "læsere" om at betale for noget, der ikke kun er dårligt skrevet, men også dårligt præsenteret. Jeg har aldrig været så hurtig til at afinstallere noget før nu, jeg anmoder oprigtigt om en refusion for min spildte kostbare tid. ~ Melissa S.
Jeg er på toppen af historien, men bogen, jeg læste, eksisterer ikke i øjeblikket, venligst fix dette, jeg er ved kapitel 335, når jeg vil fortsætte med at læse, kan jeg ikke finde bogen, JOURNEY TO HAPPY SLUTNING..
Historierne er begrænsede, men velskrevne. Der er dog ikke mange gratis kapitler, og det beløb, man skal bruge for at låse et kapitel op, så ud til at være steget. Det sidste kapitel, jeg låste op, kostede mig 50 mønter, men det virkede ikke længere end noget andet. Så hvis du har et stramt budget, er det bedst ikke at læse herfra eller gemme dine daglige kuponmønter.
Historien er meget flot, men efter nogle få kapitler kan jeg desværre ikke åbne apps ved ikke hvad der sker. Jeg skal geninstallere n købe igen n igen den samme historie. Det er anden gang jeg installerer. Omkostningerne er allerede steget det dobbelte, hver gang jeg gør sådan her. Hvorfor jeg ikke kan fortsætte mine historier. Min fantastiske administrerende direktør Daddy 😭
Plotlinjen sugede mig ind. Oversættelsen var ikke fantastisk, og skrivestilen lod noget tilbage at ønske. Endnu vigtigere er det fuldstændig overpris. Hvis jeg ikke var blevet suget ind af plotlinjen, og gerne ville vide, hvad der var sket, havde jeg ikke betalt for noget. Som det er, betalte jeg $10 for at læse en bog, der ikke engang har en slutning. Jeg vil ikke anbefale denne app til andre.