Post by viedicasarci on Mar 16, 2022 0:20:44 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Flashcards app Korttillverkare ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Flashcards app Korttillverkare IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fusk för generatormynt ▞▞▞
▞▞▞ Flashcards app Korttillverkare 2022 version ▞▞▞
Det är ett mycket bra program för att lära sig nya ord eller fraser som AnkiDroid. Men den här appen är mer bekväm och bekväm för att hantera nya kort, eftersom du automatiskt översätter nya kort och du kan välja vissa ord. Det är synd att premiumversionen bara är i 4-5 dagar. Jag skulle vilja använda testversionen lite längre. Funderar förmodligen på att köpa en premiumversion. Tack till utvecklarna!
Wow! det bästa, nu kan jag memorera koreanska verb lättare. . Jag önskar att jag också kunde lägga till en bild. 🥺 .
Bra app överlag. Men för mycket begränsningar i gratisversionen. Jag skulle säga att det inte går att använda det gratis.
Trevlig app!Mycket praktisk app! Det är särskilt bra att du kan skapa din egen uppsättning ord. Mitt ordförråd har växt snabbt! Tack!
Trevlig
Älskar appen jag kommer att prenumerera. Finns det ett mörkt läge?
I beskrivningen är inte omedelbart klart att efter femtio ord måste du betala. På så sätt börjar du använda det och du slösar bort din tid också om du inte gillar denna begränsade funktion. Det är i alla fall en trevlig app och tack för att du har utvecklat den.
enkel. Tydliga, intuitiva instruktioner. Fantastiska funktioner. Utvecklarna svarar informativt på varje kommentar. Kunde inte hitta Premium-priset men läste bara 2,99 USD i månaden. Otroligt mycket för pengarna, tycker jag. Såg många elever kämpa för att lära sig, än mindre behålla vokab. DENNA App kommer att vara mitt nya praktiska verktyg och kommer att dela med dig av det. Måste testa det först; kommer att ge feedback. Imponerande än så länge. Tack utvecklare för en rak, enkel att använda, mycket förfinad applikation. jag kommer tillbaka
Mycket lätt att använda. Exakt vad jag har letat efter
Hämta Flashcards app Korttillverkare (ru.mobsolutions.memoword) APK 5.1.0 av MemoWord: learning systems, flashcards app Developer gratis (Android).
Hämta WordUp Vocabulary (co.wordupapp.app) APK 3.0.1 gratis för Android. Det mest engagerande och ... Flashcards app Korttillverkare Ladda ner APK gratis
Bra
Flashcards app. Kaartmaker. Onderwijs tbte
Bästa Flash Card-appen jag har stött på. Jag har bokstavligen lagt till innehåll från mina grammatikböcker på både turkiska och vietnamesiska. Det är snabbt, det är enkelt och det har ljud. Den har också sina egna däck!
Användbar och utmärkt app!!
Jag använder det nyligen, men för mig var den här applikationen bara en upptäckt när det gäller bekvämligheten med att lära sig ord: bekvämt, mobilt, funktionellt! Det enda ..... vändningen av kortet fungerar inte alltid tydligt - det svarar helt enkelt inte på beröring (en begäran till utvecklarna att fixa detta) och detta irriterar ibland. Men den första delen av recensionen övervinner denna brist).
Riktigt bra . Detta är en användbar app för studenter.
De ber mig att betala för allt. Jag har bara använt det ett fåtal gånger. mycket nedslående.
Väldigt hjälpsam. Jag använder det varje dag
Color Fill 3D Παιχνίδια παζλ vosi
inte bra det här
Ordens uttal är inte klart. Slutljud kan inte höras. Det är väldigt dåligt jämfört med Google translate. Detta är viktigt när du studerar ett nytt språk, du måste förmodligen bevisa det.
Helt fantastiskt läromedel!
Fantastisk
Flashcards: learn languages – Appar på Google Play
Lägg till ett alternativ för att filtrera fraser från ord och ord från fraser.
Jag tycker att det är väldigt intressant
Jag blev överväldigad av hur snabbt och enkelt jag skapade min första ordlista. Allt med appen är sömlöst och smidigt. Memoword är allt du alltid velat ha i en flashcard-app.
Jag tror att du har rätt och jag ger dig 5 stjärnor. Men jag måste ta bort den här appen eftersom jag tror att jag inte kommer att kunna lära mig något effektivt om jag inte betalar. Jag önskar att jag kunde men du har ett begränsat jämnt antal kort för gratis kontotyp. Jag ska prova min chans med "Lexilize flashcards"
Väldigt trevlig och hjälpsam 👍
Utmärkt app för aprender vokabulär y a la medida de uno mismo. La recomiendo. Es un muy buen aporte.
Hämta Lär dig 163 språk på svenska | Bluebird APK 1.8.9 Android ...
Hämta WordUp Vocabulary APK 3.0.1 - senaste versionen
Använd på tidigare telefon väl. På nya galaxy m31 fungerade bra i 3 dagar och började sedan plötsligt fastna på välkomstskärmen och ingen gå längre. Synd eftersom dess enda app jag hittat hittills som föreslår inlärningsprocess som jag förväntar mig.
Om du har letat efter en app, där du kan spara nya ord snabbt och enkelt och sedan lära dig dem - har du hittat den! MemoWord är din assistent för att
Precis vad jag behövde, eller nästan. En begäran: implementera ett sätt att markera en bokstav med färg, fetstil eller understrykning (för att markera accenten i ett ord för korrekt uttal). Tack! ------- Redigerad: Min begäran är inte nödvändig. Det ryska Android-tangentbordet har redan inbyggd sång med accent.
Flashcards app Korttillverkare APK 5.1.0 Download för Android - ru ...
det är ok
Jag har letat efter appen som hjälper mig att lära mig mina egna ord. Den här appen är vad jag behöver. Enkelt gränssnitt och nöje att använda. Tack vare utvecklarna.
Lägg till ytterligare 1 språkpar i AutoPlay-läge, så att jag kan välja och höra ordet eller översättningen en gång till innan nästa kort. (det kommer att vara mycket trevligare att ha en kontrollerbar hastighetsbar där.) Och lägg till fler inställningar för Påminnelser. endast en påminnelse räcker inte för att göra en god vana. Jag prenumererade hela livet, eftersom den här appen är bra att höra upprepade gånger i Autoplay-läge. tack!
När kommer du att införa språkinlärningsanläggning med urduspråk.
Flashcards Naučte se svá slova Vzdělávání fbop
Improve your learning experience with flashcards: create your own study sets, select the favorite way to memorize the cards. Spaced repetition and smart
Скачала приложение и не жалею. Можно хоть учиться каждую минуту. 299 рублей в месяц за такую эkonomiю времени и сил с новыми словами не жалко однозначно!
Карточки для запоминания слов Образование kudn
Оличное приложение, помагает учить лексику по сетах) Особенно нравятся сеты к турецкому языку))
Jag önskar att jag hade upptäckt (eller uppfunnit ) den här appen för länge sedan! Framtiden är fantastisk:) Hur ändrar du hastigheten på det inspelade ljudet?
det är en fantastisk app. Jag kunde lära mig många ord. det är extremt användbart. 5-stjärnigt för denna app